wtorek, 16 sierpnia 2016

Od Sunrise C.D. Spart

- Hej, Spart. Jesteś tam? - zawołałam.
- Tak, jestem, wejdź. - Posłusznie weszłam do środka.
- Ładnie masz w tej jaskini. - przyznałam, rozglądając się.
- Dzięki. - odparł. - Sun, czy ty mnie unikasz? - zapytał nagle. Myślałam, że się przesłyszałam.
- Słucham?
- No.. Ostatnio ciągle gdzieś znikasz... Nawet nie pytasz czy chcę iść z tobą. - wyjaśnił.
- Ależ skąd. Po prostu jako samica betha miałam ostatnio trochę na głowie. Ty zresztą też. - uśmiechnęłam się. - Wszystko w porządku, zapewniam cię. Tak swoją drogą, gdybym cię unikała to chyba teraz bym do ciebie nie przyszła, prawda? - mrugnęłam okiem w jego stronę.
- Racja. - odwzajemnił uśmiech.
Rozpętała się burza. Kiedy piorun uderzył niedaleko nas, aż podskoczyłam.
- Mogę przenocować u ciebie? - zapytałam ze sztucznym uśmiechem, gdyż byłam przerażona.
<Spart?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz