niedziela, 14 sierpnia 2016

Kiiyuko

Imię:  Kiiyuko
Pseudonim: Zwykłe "Yuko" wystarczy. Wierzcie mi.
Człowiek: Yuko Sai
Wiek: Och, naturalnie. Pełne 4 lata. Jako człowiek 17.
Płeć: Wadera
Głos: Chrissy Costanza (cover)
Stanowisko: Obrońca, Kapłanka
Charakter: No i tu zaczyna się zabawa. Yuko uwielbia się podlizywać. Zawsze dostaje czego chce, jeśli tylko zapragnie. Ma dziwne podejście do życia. Uwielbia imprezować. Jest dosyć energiczna. Ma specyficzny sposób bycia. Samych gości przyjmie z otwartymi ramionami, gorzej jeśli ma ich poczęstować jakimiś słodyczami. Nawet jak je ma to powie, że nie. Wszystko by ich nie tracić. Kocha słodycze i uwielbia pić drinki. Jest typowym typem imprezowicza. Ale! Jest jedno ale. Zna się na swojej robocie kapłana. Robi to zawsze starannie. A co do schludności. To nie tak, że nie przeszkadza jej bałagan. Po prostu nie ma go kiedy posprzątać. Bynajmniej tak się tłumaczy. Gdybyś wszedł do jej jaskini to byś widział jaki ma tam bałagan. Porozwalane regały, książki, zioła, eliksiry. Uwielbia czytać książki o magii. Wtedy poznaje nowe zaklęcia. Niekiedy źle je wypowie. Jeśli usłyszysz kiedyś jakiś wybuch to wiedz, że po prostu źle je wypowiedziała. A co do przyjaciół... Jest miła, zabawna i sympatyczna. Nie lubi tylko jak ktoś stara się psuć jej reputację. Jeśli się zdenerwuje to wygląda bardzo zabawnie, wierzcie mi. Zazwyczaj jeśli facet się u niej stara i powie coś głupiego i mu najzwyczajniej przywali. A później już sami wiecie. To ta gorsza strona naszej Kiiyuko! Nie zapomniałabym powiedzieć o najważniejszej rzeczy. O tym, że jest szczera do bólu. Mogłaby ci nawet wprost powiedzieć, że śmierdzisz.
Żywioł: Magia, Nekromancja.
Moce: Związane z żywiołami. Ma w pełni opanowaną telekinezę. Poza zmianą w człowieka oczywiście!
Umiejętności: Żadnych szczególnych i wyjątkowych. Prócz dosyć szybkiego biegania i wykonywania salt w powietrzu nie potrafi za wiele.
Rodzina: Miałam kiedyś dwie siostry. Nosiły imiona Charm i Sakura. A gdzie są, nie mam pojęcia. Mój ojciec zginął w naszej obronie, a matka znalazła sobie faceta i odeszła zostawiając nas same.
Zakochana w: Nikim. "Ale kto to Niki?!" Rany, ale jesteście natrętni! Nie ma żadnego Nikiego!
Partner: Stanowczy brak.
Ex: Alex, Martini, Leon... Chyba tyle.
Potomstwo: Pomińmy ten podpunkt.
Aparycja: Kiyuuko jest wysoka, bardzo szczupła i ma bardzo długie łapy. Jej sylwetka nie jest w żaden sposób umięśniona. Jest biała, z czarnymi dodatkami na łapach oraz plecach. Uszy również mają czarny odcień. Włosy ma białe z odcieniem różowych pasemek. Ma błękitne oczy, podkreślone czarną kredką oraz pomalowane z przodu pazury na różowo. Jest specyficzna, jeśli chodzi o wygląd. Nie każdy go popiera.
Historia: Dawno, dawno temu... Bla, bla, bla, mieszkałam sobie ja! Miałam dwie siostry. Sakurę i Charm. Sakura była piosenkarką, powiedziała pewnego dnia, że chce wyjechać i rozpocząć karierę. A kolejnego pewnego dnia już zniknęła bez słowa. Chyba łatwo domyślić się gdzie... Wspomniałam, że każdy był przeciwny jej wyjeździe? Miałyśmy się trzymać razem. Tak też, nasza Sakura się zbuntowała i odjechała w.. dalekie strony. Charm, natomiast była zawsze spokojna. Nie lubiła imprez. Była w pełni połączona z naturą. Taki był jej żywioł. Jak była mała często bawiła się zielskiem, więc nie zdziwiłoby mnie to, gdyby została jakąś zielarką... Nawet nie wiem gdzie się teraz znajduje. Poszłyśmy kilka dni po zniknięciu Sakury nad jezioro. Powiedziała, że idzie skorzystać z krzaka, ale już nie wróciła. Aż się zastanawiałam czy ten krzak jej nie wessał. Albo połknął w całości. Meh, następnie zostałam już całkiem sama. Wyruszyłam w podróż, a to pociągiem, a to trolejbusem i innymi takimi co poruszają się ludzie. A potem już resztę swojej podróży przemknęłam na czterech łapach. Później trafiłam do Watahy Czarnych Serc, w której byłam szamanką, ale wywalili mnie na zbity pysk za romansowanie z nieletnimi. A mówili, że w miłości wiek nie ma znaczenia. Tak też, trafiłam po kilku miesiącach tutaj. Miło poznać.
Ciekawostki: 

  • Uwielbia malować paznokcie.
  • Na środku czoła ma różową gwiazdkę, która świeci jeśli pomyśli o kimś, kogo lubi.
  • Uwielbia nosić czapki.

KW: Pełna seta.
Inne zdjęcia: [x] [x] [x] [x] [jako szczeniak]
Ludzkie zdjęcie: [x] [x]
Sterujący: marysia124 (doggi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz