niedziela, 14 sierpnia 2016

Sunrise

Vilina by MaeyWox
Imię: Sunrise
Pseudonim: Różnie ją nazywają, ale najczęściej Sun lub Sunny.
Człowiek: Anna Thestarossa
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Stanowisko: Betha // szpieg, głównodowodząca medykami
Charakter: Trudno jest opisać Sunny. Kiedyś wilczyca była dosyć mocno zamknięta w sobie. Nie lubiła spędzać czasu wśród innych wilków. Jednak od kiedy poznała swoją siostrę, bardziej otwarła się na innych. Zaczęła częściej rozmawiać, stawała się z dnia na dzień coraz bardziej uśmiechnięta i wesoła. Nie była przyzwyczajona do tego, że ktoś jej nie krytykuje czy nie wyzywa. Okazało się, że jest bardziej towarzyska, niż myślała. Jednak wieczory woli spędzać samotnie. Uwielbia ciszę i spokój. Wadera lubi się również wygłupiać czy bawić z innymi wilkami. Pomimo swoich słabości, na pewno stanęłaby w czyjejś obronie. Wie, jakie są inne wilki. Niektóre dobre, niektóre złe. Po przyłączeniu się do watahy, stała się bardziej odważna oraz nie daje już sobą tak pomiatać.. Oczywiście nie jest też jakimś cyborgiem, który może znosić każde obelgi. Mówiąc wprost - bierze sobie je wszystkie do serca, jeżeli wyzwiska są rzucane ze strony rodziny czy ważnych dla niej osób. Potrafi być również wrażliwa, jak i delikatna. Dla obcych na początku jest nieufna, jednak jeśli poznasz ją bliżej - na pewno będzie dla ciebie miła i sympatyczna. Czasami jednak, jeśli dojdzie do wniosku, że cię nie lubi, uwierz, będzie za tobą chodzić i cię denerwować. Totalnie. Uwielbia denerwować innych. Droczenie się z innymi sprawia jej przyjemność. Często droczy się ze swoim przyrodnim bratem Lex'em. Jest bardzo zadziorna, a momentami kapryśna. Ma swoją mocną stronę, którą wkurza każdego dookoła. Sunrise jest oczywiście pomocną waderą, więc jeśli będziesz potrzebował/a pomocy - zgłoś się do niej. Na pewno ci pomoże.
Żywioł: Słońce, Czas, Ogień.
Moce: Poza tymi poniżej, wilczyca ma jeszcze kilka innych pobocznych mocy, które nie są jakieś super silne. po prostu pomagają jej w samoobronie, i tym podobne.
Zmiana w człowieka
Telekineza
Furia
Teleportacja
Skrzydła Wolności - jako, że jej siostra jest wilkiem cienia i nocy, Sun może "przywołać" sobie czarne skrzydła, dzięki którym może swobodnie poruszać się w powietrzu. Jednak nie trwają one w nieskończoność i po czasie znikają (czasami w najmniej odpowiednich momentach).
Zmiana pory dnia (tylko do zachodu)
Nasilenie temperatury - temperatura podwyższa się i pogoda staje się cieplejsza.
Globalne Ocieplenie - Wadera może wywołać słoneczną pogodę powyżej 40 stopni, osłabiając przeciwnika.
Płonący Kieł - w czasie Furii, wadera rzuca się na przeciwnika, a gryząc go podpala go od środka.
Tornado -  wilczyca tworzy ogromne ogniste tornado, które niszczy wszystko wokół niej.
Pieśń Księżyca - kiedy Sunrise stanie naprzeciw wroga i wykrzyczy "Pieśń Księżyca" rozlegnie się wokół niej jasnożółty, prawie przezroczysty wybuch, który zacznie promieniować, osłabiając przeciwnika. 
Błędne Koło - Sunrise znika w czasoprzestrzeni pojawiając się za przeciwnikiem, wyskakując z portalu i rzucając w nim czasoprzestrzenną kulą.
Gwiazdobicie - jest to silna moc Sunrise, polegająca na obiciu przeciwnika z różnych stron. Nad przeciwnikiem pojawia się ogromny portal, z którego zaczynają spadać gwiazdy prosto na nieprzyjaciela, zadając mu liczne, lecz niegroźne obrażenia.
Paranoja - jest to najsilniejsza moc Sunrise w dziedzinie czasu, której jeszcze do końca nie opanowała. Wadera skacze wtedy wysoko do góry, lewitując. Za nią pojawia się jeden wielki jasnożółty krystaliczny portal, z którego wycieka silne promieniowanie oszałamiające, a nawet zabójcze dla przeciwnika.
Umiejętności: Potrafi się wspinać, oznacza to, że jest naprawdę zwinna i szybka w walce. Doskonale radzi sobie ze skakaniem na dalekie odległości. Kiedy zamienia się w człowieka, bardzo dobrze ogarnia parkour! Co jest dziwne w jej przypadku.
Rodzina
  • Kazan - dumny, bardzo dobry i kochający ojciec, jednak dla Sunrise przesadza z romansami
  • Midnight - starsza siostra. Widzi w niej nie byle jaki wzór. Chciałaby być taka jak ona.
  • Matka (której imienia nie zna) - nie zna też samej jej osoby. Nie wie czy żyje, gdzie się znajduje, jak wygląda ani czy ma inne dzieci. 

Zakochana w: Na razie w nikim. Zresztą, kto miałby mnie polubić?
Partner: Brak.
Ex: Jeszcze takich nie było.
Potomstwo: Może kiedyś.
Aparycja: Jest niską, szczupłą o jasnej sierści wilczycą. Ma zielone oczy, jej uszy są koloru brązowego. Wyróżniają się od całej reszty. Nie ma zbyt długich łap, ale nie przeszkadza jej to pod żadnym pozorem we wspinaniu się czy bieganiu. Jako człowiek jest równie niską szczupłą dziewczyną o jasnych włosach i zielonych oczach.
Historia: Mój dotychczasowy żywot na ogół był dziwny. Odkąd pamiętam wychowywała mnie jakaś wadera, której imienia nigdy nie poznałam albo raczej najzwyczajniej w świecie nie zapamiętałam. Teraz myślę, że tam, gdzie się znajdowałam to był to jakby sierociniec albo po prostu zastępcza rodzina. Moja opiekunka zajmowała się również kilkoma innymi wilkami. Zawsze były ode mnie większe, wyższe, bardziej rozwinięte fizycznie. Ogólnie można rzec, że byłam najmniejsza z nich wszystkich, a oni dojrzewali najszybciej. Często mnie wyśmiewali, że jestem słaba, że jestem karłem, że nigdy nie urosnę. Co prawda urosłam kilka centymetrów, ale nadal nie spotkałam się z kimś mojego wzrostu... Niedługo potem, jak nieco podrosłam, moja opiekunka zaprowadziła mnie do mojego ojca Kazana. Zostałam u niego w watasze już na stałe. Szybko otoczyła nas rodzinna więź. Później było tylko lepiej. Ojciec zapoznał mnie z siostrą, z którą dość prędko znalazłyśmy wspólny język. Jest ode mnie wyższa (normalka), jest ładna i bardzo sympatyczna. Cieszę się, że moje życie potoczyło się w tę stronę, gdyż odzyskałam rodzinę... Prócz mamy, której nigdy nie poznałam. Kto wie, może gdzieś w tym okrutnym świecie ona jeszcze jest? W watasze nie zajęło mi długo, by się zadomowić. Oczywiście często mam kłótnie z Lex'em - moim przyrodnim bratem. Wkurza mnie. Rządzi się i robi mi na złość. Ale bez niego byłoby tutaj nieco nudno... Ale to nie zmienia faktu, że jest idiotą!
Ciekawostki: Uwielbia banany.
KW
Inne zdjęcia: [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x]
Ludzkie zdjęcie: [x] [x] [x] [x]
Sterujący: Big_Time_Rush // Elesis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz