poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Od Kazana CD-CDN

Przeglądając zwierzęta Jay poszedł od razu do trzody chlewnej a ja stwierdziłem że warto kupić kilka owiec. Spodobało mi się szczególnie jedno z stad - z grubą i miękką wełną. Było w nim około 50 sztuk z czego połowa miała czarną wełnę. Podszedłem do sprzedawcy.
- Dzień dobry ile pan chce za te owce?
- Myślałem że będę sprzedawał je na sztuki i więcej zarobię...- Powiedział sprzedawca.
- Sześć złotych monet wystarczy?- Zapytałem.
- Oczywiście.- Powiedział mężczyzna i wziął ode mnie monety.
- Wrócę za jakiś czas i zabiorę owce.- Powiedziałem i odszedłem. Poszedłem do Jay'a.
- Znalazłeś coś?- Zapytałem spoglądając na towarzysza.
- Tak zobacz.- Powiedział wskazując na kilka świń.
- Ile za nie chce?
- Dwie złote monety za wszystkie.
- Ok daj mu je.- Powiedziałem i podałem monety Jaysonowi. Po chwili przeszliśmy do sprzedawcy bydła. Kupiliśmy 4 krowy mleczne i 2 buhaje oraz 4 krowy mleczne i takie również byki. Kupiliśmy też kilkanaście kur niosek a także kogutów.

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz