poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Od Midnight C.D. Cheval

-Jasne, chodź-powiedziałam idąc przodem.
-Wiesz w sumie często mijałam to miejsce. Wydawało się interesujące i tajemnicze, a jednak nigdy tu nie weszłam dziwne prawda?-powiedziałam pokonując kilka pierwszych stopni.
-Może potrzebowałaś odpowiedniego towarzysza podróży?-zaśmiał się Cheval.
-Może...-odwzajemniłam śmiech.
Po kilku minutach doszliśmy do potężnego kamiennego muru, którego jedynym sposobem ominięcia były ogromne drzwi blokujące przejścia.
-Musimy tam wejść-stwierdziłam-jestem zbyt ciekawa tego co jest za tymi murami.
-No to spróbujmy-powiedział mój towarzysz próbując otworzyć drzwi za siłą, a później za pomocą wiatru.
-Ok...-przyglądnęłam się bliżej po czym wypróbowałam zdziałać coś ogniem i wtedy drzwi zabłysły jasnym żółto białym światłem.
-Hmm... Blokada światła...-zaczęłam rozkminę.
-Daj łapę-powiedziałam po chwili, wilk nieco się zdziwił.
-Zaufaj mi-uśmiechnęłam się lekko.
Cheval złapał moją łapę, a ja przemieniłam nas w cień i przeprowadziłam przez drzwi.
-Wow-powiedzieliśmy zobaczywszy co znajdowałao się za murem.

Cheval?
<zostawiam resztę twojej wyobraźni ;)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz