poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Od Sparta C.D Kazana

- Dobrze Alfo - ukłoniłem się i wyszedłem z jaskini z obstawą. Odeszliśmy trochę i wtedy się zatrzymałem - Fuks! - po chwili obok mnie pojawił się orzeł. Ruszyliśmy całą czwórką. Nie było mnie dwa dni. Szukałem i udało mi się ich znaleźć. Szybko zostawiłem Devila oraz Fuksa. Obaj będą obserwować,a gdy coś się stanie jeden poleci zawiadomić Alfę,a drugi zostanie na straży. Wróciłem do domu i od razu udałem się do jaskini Alfy. Nie zastałem go jednak. Zacząłem trochę czekać z Jay'em aż po chwili pojawił się Kazan.
- Alfo - skłoniłem się - Znalazłem ich. Wziąłem też ze sobą mojego orła Fuksa. Zostawiłem go i Devila nieopodal ich tak jak prosiłeś. Dzięki temu gdy coś się stanie jeden poleci nas zawiadomić,a drugi będzie ich nadal pilnował.

Kazan?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz