poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Od Kazana Cd Xorax

- Jay nie wierć się bo Ci nie wyjmę tej strzały.- Warknąłem próbując wyciągnąć przedmiot z ciała towarzysza. Xorax zaczął chichotać. W końcu mi się udało.
- Xor jak tu jesteś to poczekaj chwilę. Muszę się czegoś dowiedzieć.- Powiedziałem i zacząłem zgłębiać umysły innych. Najpierw znaleźć umysł Devil'a a potem włamać się do umysłu Nymerii. Tak miało być. Od dawna tego nie robiłem. W końcu ją znalazłem. Szuka Seldana Lannistera...
- Xor sprowadź Nymerię.- Powiedziałem a mój syn szybko wyszedł z jaskini. Kilkanaście minut później już z nią był. Dałem mu znak aby wyszedł.
- Witaj Nymerio Stark.- Powiedziałem.
- Skąd wiesz?- Ni to zapytała ni syknęła.
- Mniejsza z tym. Mam informację która może Ci pomóc.
- Jaką?
- Seldan Lannister aktualnie przebywa w siedzibie rodowej Lannisterów i nie ruszy się stamtąd przez najbliższy miesiąc.
<Nymeria?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz